Som kunde hos Totens Sparebank kjenner du banken godt, og du vet hva som fungerer godt og dårlig for akkurat deg. Vi ønsker gjerne å høre om de erfaringene og tankene du sitter på. Derfor oppretter vi nå et ungt kundepanel der vi ønsker at akkurat du blir med som deltaker. Her ønsker vi helt ærlige tilbakemeldinger på hvilke aspekter ved Totens Sparebank som fungerer bra i dag, og hva vi kan gjøre annerledes i fremtiden for å forbedre oss.

Hvordan kan vi i banken best appellere til unge kunder mellom 18-29 år? Hvordan kommer vi tettere på denne aldersgruppen? Hva er de viktigste fokusområdene for unge kunder når det kommer til bank? Kanskje har du også noen gode idèer på områder som vi ikke har tenkt på selv? Vi er åpne for gode tips. Hvis dette høres interessant ut ønsker vi gjerne at du blir med i kundepanelet vårt.

Hvordan blir jeg med i kundepanelet?
Fyll ut kontaktinformasjonen din i dette skjemaet, så vil du automatisk bli med i kundepanelet vårt.

Hvor mye tid må jeg bruke?
Du vil få tilsendt en relativt kort og enkel spørreundersøkelse via e-post et par ganger i året der vi ber om dine tilbakemeldinger. Har du innspill utover dette er du velkommen til å kontakte oss på marked@totenbanken.no når det måtte passe deg - hvis du ønsker det.

Hva får jeg for å bli med?
Alle som deltar er med i trekningen av 10 gavekort á 500 kroner.

Blir svarene mine gjort noe med?
Vi tar imot og vurderer alle innspill som vi får inn. Vi ser på hvilke forslag og tiltak som vi selv føler vi faktisk kan gjøre noe med, og prioriterer de som vi mener vil ha en god virkning for banken og bankens kunder.

Ser noen utenforstående hva jeg har svart?
Nei. Alle innspill blir behandlet anonymt internt i banken.

Hva om jeg ikke vil være med i kundepanelet lenger?
Hvis du ønsker å melde deg ut kan du sende oss en melding på marked@totenbanken.no, så vil vi fjerne deg fra listen igjen.

Bli med i kundepanelet